¤ CiaoLove ¤

igår var det party för lilla lennart olsson, väldigt nice va det=D hade skit kul och jag kan reta flisan imorgon XD haha om jag vill, hon verkade inte må så särskilt bra på vägen hem så vi får se om jag får medkänsla eller inte... idag har jag varit hos hästen och så kom uffe och "skodde" honom det gick kanon.... och imorgon flyttar vi troligen in i det andra stallet så KUL=D nu på kvällen har min kussin mini och hennes familj varit här och ätit semlor =) väldigt mys=P sen har gjort så väldigt mycket mer, än att tårarna har runnit, som vanligt.... men det är ju inte så konstigt, julen är ju här =( usch...!!!
naej ska nog sova nu orkar inte skriva här så mycket mer utan det blir till och fortsätta och smsa medd lilla Zammie nu=)

¤ CiaoLove ¤



känner du det?

känner du späningen i luften när du kommer in i rummet?

eller har du ingen känlsa?

känner du inte vibbrationerna i luften?

känner du inte hur alla stirrar i naken på dig med hatiska blickar?

känner du inte ögonen som möter dig?

känner du inte hur glädjen försvann?

känner du inte hur skrattet är borta?

känner du inte känslan hur det är att vara ensam?

känner du inte hur allt är borta?

känner du inte hur mycket du förlorade när du ljög,

ljög om en sådan löjlig sak?

du tycker inte att det betyde något, men oavsett om du inte känner, så gör faktiskt andra det...

Känner du inte!

Känner du inte hur glädjen kom tillbaka när du försvann?

Av:Sara Lysebring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0