¤ CiaoLove ¤

Hejsan, min första blogg då, tyckte de skulle vara kul och gå med här eftersom jag är väldigt glad för att skriva typ dikter och texter kanske lägga in låtar som jag tycker om att höra. Fliis hjälpte mig o starta en, tummen upp för henne=) . Ska försöka skriva lite varje dag här istället för o ta slut på mina block hela tiden, som alltid blir fulla utav dikter och texter XD ....

Nej nu ska jag snart börja min lektion så kan inte skriva något idag, tummen ner för det =/ ,
men det blir väl antagligen lite ikväll eller imorgon bitti=)!
¤ CiaoLove ¤

 

Destiny is calling me.
Experience your own creation.
What is it you want from me?
I walk the line of hesitation,
following the dreams I have.
Make your life a worthfull journey.
Don’t let the anger take your life,
just believe and close your eyes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0