¤ A Long Time Ago ¤

hejsan vah nog hundra år sen sist....
Har bestämt mig för o lämna iväg min lilla Keno till en barnfamilj så han får kärlek och ompyssling varje dag.. jag har inte all den tid ha förtjänar... och min lilla Al ska få stå kvar hos mig... för övrigt mår jag väl rätt bra för utom när det gäller den där röda hjärtformade saken... Kärlek!!! jag hatar det..... gaah..... jag klarar de inte... tänkte lite mer in på att idag... SHIIT, 4 år har det gått och inget har ändrats... kanske är dags nu? eller ska jag vänta mer?? jag får nog ge de en chans.... aja ska inte klaga jag har väl de bra, som endel säger...

Du är så söt när du ler
Du är allt om inte mer
Du är det finaste jag har
Vill alltid ha dig kvar
Du är min ovärderliga skatt
Du är den jag drömmer om varje natt
Du är det bästa jag vet
Ska älska dig i oändlighet


jag klarade inte längre av pressen.
jag drunknade i dina ögon och sjönk som en sten.


Du ber mig att glömma, glömma allt det
som hänt, de som orsakar tårarna i mina ögon,
de som orsakar min smärta.
Du säger, glöm det, nu lämnar vi de här
bakom oss så vi kan gå vidare med våra
drömmar, vår verklighetsbild.
Vi? Du använder ordet vi, när det är
jag som går igenom det här. Du står där
bredvid som ett.
Men det här är min verkligehtsbild just nu,
kära du, det här är vad jag måste gå igenom,
vad jag måste konfontrera, och visst kan
jag bygga upp en bild av något, en bild
som inte liknar verkligeheten, men
försvinner min smärta då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0