¤ Chilla ¤

aja.. igår blev de sailet me Tim, Vic och Kimsan baby.. mycke trevligt faktiskt... de blev donken, en tyst ernst på vägen hem, danskar som är svenskar som pratade engelska och mina kycklingar från donken.. haha dom som va me fattar XD haha aja.. idag blir de chillat vah! redigt skönt =D haha
ah en kompis till mamma frågade även mamma i fredags om jag ville hålla ridlektiner för hennes dotter=) och de kan jag mycke väl tänka mig.. trevligt trevligt =) måste ta mig an min egna ridning me o åka ut till Nina o rida Duschesse... sist jag red henne gick bättre en någonsin typ.. eller assu jag gjorde stora framsteg... blev lite tuffare o gick på mer de vill säga=) har kommit fram till att jag älskar ung hästar.. händer alltid något.. obehagligt ibland men alltid lika kul  sen efter när man har lyckats med något... japp och imorgon kommer det några från tingsryd o kollar min lilla Keno.. hoppas de går bra.. känns lite tråkigt att dom ska komma när han inte är i bästa form.. men dom förra som kollade tyckte han vah fin o go =)... aja min lilla Keno är grym jag vet och de gör även han =D
har kommit igång me kör´kortet nu me=) skrivit in mig på Hagbergs och börjat plugga=) känns bra att vara tidigt ute då blir det inte så stressat på slutet =D haha aja nu blir de väl till o kolla till mina små hästar och rida en svänd=) hade behövt klippa keno! eller raka honom assu.. någon som har en rakmaskin o låna mig... han har en fruktansvärd tjock päls för detta vädret.. den stackarn har alltid haft problem med fällningen o sommar pälsen medans vinter pälsen är den bästa.... aja men vi hörs sen då vah=)
C yaah =D



KENO<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0