¤ hatar ATT ¤

haha har kommit på en sak.. jag hatar allt som har med "kärlek" o göra... typ känslor, kramar, kyssar, mjuka ord, läppar, hjärtan, ögon.... gaah fuck.. de går mig på nerverna =S jag hatar att jag älskar kärleken som jag är rädd för................!!

såhär känner jag, som det står nedanför .... Undrar varför din satans idiot!!!!!


Om du verkligen älskade mig skulle du aldrig ha lämnat mig. Jag var bara någon du ville utnyttja.

jag berättade för dig att det  hade faktiskt hänt en massa saker med mig, men var du då tvungen att göra precis som alla andra?

Det ÄNDA du kan är att knulla och sen dra!

Men ändå så gråter jag efter dig.

Du har förstört mitt liv, kan inte lita på en ENDA jävel

och ingen har varit me på o lägga ner hela sitt liv på o visa motsattsen,

fastän dom säger att dom inte ska göra som du.

Men det har alltid visat sig att dom är exakt som du!!

Varför kan ingen i denna stad, landet, världen visa att jag har fel!!!

Du har gjort mig så illa, men det är inte mig det är synd om..

Utan dig! för du kommer att få leva ensam tills du är gammal och grå...

och du kommer o stå där med hjärtsorg och tänka varför gjorde jag som jag gjorde varför kunde jag inte bara visat kärlek, varför var jag tvungen och impa på alla andra killar och visa att jag kan såra alla brudar och hela tiden få nya!!!

Du kommer o få dö ensam fatta de, för ingen kommer någonsin vilja älska dig!



Jag HATAR dig!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0