¤ förvirrad ¤

shit vad arg man kan bli ibland helt extremt sjukt ju!?! aja idag kommer det några från tingsryd o tittar på lilla Keno, väldigt trevligt....
jag vill bara skrika rätt ut!!!!!!!!!! vet inte vart jag ska ta vägen... kolla bara inom ridningen! jag vill komma långt!!! men jag KAN INTE göra mig av med min bästa vän ju!!!! så jag får vänta me de men jag vill... =S gaah.... jag vill ha vänner jag kan lite på.. inte till 99% utan till 1000000000000000000% =S och ja de är svårt men va fan... jag vill prata ut me någon jag känner.. men jag vet inte vad jag ska säga... assu jag fattar inte!? jag är helt förvirrad =S... hjälp mig!!!





 


flickan bakom sjön
den blanka sidan
hennes leende är kännt över hela småland
det sägs att det strålar om henne
jag har aldrig sett henne
bara sjön om natten
då månen speglar sig på ytan
då man bara försvinner i djupet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0