... snööööö!!!!!!!!!!!!!!

okej idag är de snö upp till knäna? haha aja har precis varit ute och tittat på staffan när han har plogat med bilen XD ? sen har toffe redan morat mig... =( och min hund är försvunen i snön XD hahahahaha jag ska lägga ut roliga bilder sen på att =D haha de vah en kul kväll igår me hos min kusin =D em pappa vah lite borta igår.. eller ah inte lite..... vääääääldiigt mkt XD haha en kul syn kan jag säga XD shiiiiet,.... aja nu på lovet är tung piercing in planerat =D fett nice de =D och imorgon blire karlshamn med mamma =D menmen... ska snart ut i snön igen.. med den lilla häästen.... =D aja ska käka något nu =) ska vi leka blogg fjoortiiis XD

 PUSSPUSS BLOGGEN =D
älskar er =D


hahahaha ;) cha cha..!!
XD haha
shiet jag har damp XD
C yaah Biatches ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0