¤ Party? ¤

tjolahopp idag blir de party party.. mkt trevligt... jisses jag kom hem klockan halv 4 i morse och sov till klockan tolv.. sen blev de bubbel i badkaret och en massa skum=) så underbart sköönt vah de.. va jävligt längesen jag tod ett bubbelbad.. men det kändes skönt att få slappna av lite... kollar på american's next top model 12.... 
naej ut me hunden nu så man kan göra sig iordning någon gång XD haha 
frågan är om jag orkar me party party ikväll men de måste jag =) annars blir jag arg...!! XD
 
haha, aja C Yaah =D





jag & Frida på bilden



me & my sister
me andra ord:
Blondin systrar..!
men inte längre... är ju brunett nu XD


Kommentarer
Postat av: Frida! =D

Haha snögg bild på oss elr va?! :) <3

2009-12-12 @ 15:08:16
URL: http://fridaoohsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0