¤ tillbaka igen ¤

har varit sjuk ett tag nu... sååå dryyygt... =( flyttade tillbaka al igår till Bussemåla gård=) mkt nice =D aja imorgon blir de kräftskiva. vi o några grannar trevligt trevligt... men hade velat ha mer sällskap ... eftersom frida ska jobba o så... =( snyft... får väl gå hem o lägga mig då när hon åker... snyft*

aja hade tänkt åka ut till nina någon dag och börja me ridningen igen.. allt har blivit så fel sen jag jobbade i sommar... så nu tänker jag ta tag i mitt liv igen... de kan behövas=) har lite folk som är intresserade av o hjälpa mig med al dom dagarna jag inte hhinner rida o så... så det känns bra =D haha



Lovestory

I miss you like hell
Do you miss me to?
I have never felt like this before
It would be sad to destroy something so wonderful
But everything around make it so hard
Oh fuck this





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0