¤ Yoga ¤

jahoooo.. idag blire kräftskiva för hela slanten=) börjar vid 4 med lite lekar=) sen ikväll blir de bus me grass och manda förhoppnigsvis.... om man inte blir dissad som vanligt..... jahaaa.... ska kanske lämna Kenos vagn idag till hans nya hem och imorgon blir de nog ut till Nina och prata om lösdriften.... funderar på att gå ut en runda nu iaf=) sträcka på benen typ=) yeah yeah.... ja just de.. ska nog börja på gymmet nu me ju minns inteom jag skrev de igår (a) thihi... men ska prova på Yoga först innan jag blir medlem, mest pågrund utav Yoga som jag vill börja=) men aja det beror på Landbris om jag ska dit på tisdag=) naej Power walking nu ill 110% haha=D





Kommentarer
Postat av: landbriiisen

haha, vi kör igång med yogan nu någon dag bruden! :D

2009-12-20 @ 13:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0