¤ tims och min konversation XD ¤

haha klockreent XD

- S.LysebrinG säger:jag är bäst ::::kan inte sitta här mer nu missar ju värmen då

| Relixman | . säger:javisst haha.. missar

- S.LysebrinG säger:jaau

| Relixman | . säger:Det är fan bålevarmt inne ju

- S.LysebrinG säger:naej naej

| Relixman | . säger:jojo

- S.LysebrinG säger:nene

| Relixman | . säger: sluta nu klenis haha

jag har alltid rätt

- S.LysebrinG säger: HA HA dagens skämt du

| Relixman | . säger: hahaha onej..

- S.LysebrinG säger: haha oooh joo

| Relixman | . säger: nu ska vi icke va sånna

- S.LysebrinG säger: jojo

| Relixman | . säger: nejnej

- S.LysebrinG säger: joo

| Relixman | . säger: bara lägg ner

- S.LysebrinG säger: naejnaej.. nu har jag inte tid med dig mer

| Relixman | . säger: tack för den hahaha

- S.LysebrinG säger: jag gör bara som du men jag säger det rakt ut ist för undanflykteruuuuuuuuuuuuh sug på den duuu

| Relixman | . säger: hahahaha

- S.LysebrinG säger: tjaotjao <3

| Relixman | . säger: tjaotjao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0