¤ Change ¤

Wise men say, only fools rush in.
But I can't help falling in love with you


jaha, livet har ändrats igen... singel igen och nu undrar jag vad som ska hända med mitt liv?
ska de gå upp?
eller ner?
ja, det kan nog bara jag svara på..!! menmen livet går vidare och ingen depp längre... mitt liv får gå vidare antingen med eller utan den jag älskar...
jaajaa noog om detta.. idag har man jobbat över i skolan, det börjar närma sig slutet på "arbetet"=). sen tränade jag med Rickard i paddocken och det gick faktiskt väldigt bra=D lugnt och sansat =)
jaahaa ut me hunden en sista runda sen försöka sova kanske? kanske kan gå bättre me det idag?
aja Puss och Natti

Can it be easier?
Can I just change my life?
'cause it just seems to go bad everytime
Will I be mending?
another one ending once again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0