¤ min vecka ¤

idag blev de Zumba med sandra =) jisses varje gång är en upplevelse för livet XD jaahaa imorgon har man sovmorgon sen rida efter skolan och sen kanske träffa baby =) sen onsdag först skola sen börjes/tingsryd med Anna och på torsdag ska vi hämta min älskade Bebiis/Keno =D torsdag rida och dona sen är det fredag och då blir det o förbereda keno och lillis inför flytten från min kusin och hem till mig =) nice detta kommer och bli=) sen rida rickard hela helgen med och umgås med toffe. Sen gymmet på söndag me =) det är typ min vecka.. sen kommer det lite annat in sen med säkert men det tar vi då =D aja väntar på ett samtal nu från dom som har keno sen duschen sen sova =) natti natti ♥


Btw. har tänkt färga håret typ något liknande det här =)
kan det bli bra ? =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

galet snyggt

2010-09-02 @ 11:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0